Recepční ve farmaceutické společnosti – krásné kanceláře v Karlíně

Poslední aktualizace: 19. 04. 2024 | Hlavní město Praha | Praha | Plný úvazek


OBOR

Administrativa

BENEFITY

Sick Days

Dovolená navíc

13. plat

Smlouva na dobu neurčitou

Cafeteria systém

Příspěvek na penzijní připojištění

Příspěvek na stravování

Příspěvek na životní pojištění

Vzdělávací kurzy a školení

VHODNÉ PRO

Absolventi

KONZULTANT

Andrea Bolvanová

[email protected]

+420 728 275 980

Recepční ve farmaceutické společnosti – krásné kanceláře v Karlíně

Mezinárodní farmaceutická společnost sídlící v blízkosti centra Prahy, hledá do svých krásných kanceláří usměvavou recepční, která si převezme kanceláře do svých rukou a postará se, aby se tam všem hezky pracovalo a nikomu nic nechybělo. Vaším úkolem bude spravovat e-mailovou schránku, telefonáty, příchozí návštěvy i běžný chod kanceláří.

Pozice je vhodná pro juniorní, ale i zkušené muže a ženy, kteří se nebojí vyřídit některé záležitosti i v angličtině, která ovšem nemusí být perfektní.

Odměnou vám kromě mzdového ohodnocení bude také 13. plat, 25 dní dovolené, 3 sickdays, příspěvky na stravování, volnočasové aktivity i penzijko, a také smlouva na HPP na dobu neurčitou. Kanceláře přímo u metra v Praze v Karlíně.

CO BUDETE DĚLAT

  • budete spravovat e-mailovou schránku, odpovídat na dotazy a přeposílat maily na příslušné oddělení
  • klienti, obchodní partneři či zdravotnický personál vás bude kontaktovat i telefonicky, budete tedy na základě dotazů přepojovat hovory na ty správné zaměstnance
  • s úsměvem přivítáte příchozí návštěvy, které usadíte v meetingové místnosti a nabídnete jim nápoj či drobné občerstvení
  • v případě větších jednání objednáte pohoštění od cateringové společnosti a společně vše připravíte v meetingové místnosti a nachystáte nádobí a příbory
  • do kanceláří denně dochází zaměstnanci úklidové služby, ale i přes to, je potřeba 1-2x za den srovnat nádobí v myčce a zapnout ji
  • budete zpracovávat faktury v rámci oddělení facility managementu, kam budete spadat i vy, nicméně se jedná o velmi jednoduché fakturace
  • vaším úkolem bude i správa vozového parku, tedy budete úzce spolupracovat s dodavatelem, který se o všechna auta stará, od vás se bude vyžadovat evidence vozidel a komunikace se zaměstnanci, kteří služební vozy využívají
  • nemine vás ani drobný úklid; průběžně kontrolujete, že jsou kanceláře čisté a uklizené, případně zvednete nějaký ten list vedle květináče, utřete flek na kuchyňské lince, seberete papírek, který se válí na zemi…
  • dále běžná agenda recepční: převzetí zásilek od kurýrů, skenování a kopírování dokumentů, objednávání kancelářských potřeb, evidence návštěv a další adhoc činnosti

CO OD VÁS OČEKÁVÁME

  • máte reprezentativní vystupování
  • nebojíte se mluvit anglicky, občas se budete potřebovat domluvit na běžných věcech s cizinci (písemně, telefonicky i osobně)
  • umíte si vše výborně zorganizovat, převzít zodpovědnost za danou agendu a samostatně si ji řídit
  • pracovní doba recepce po-pá 8:00 – 16:00 při provozu jedné recepční, 7:30 – 17:00 při střídání dvou recepčních, bude upřesněno na pohovoru

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT

  • mzdové ohodnocení na základě vašich zkušeností
  • 13. plat
  • 25 dní dovolené
  • 3 sickdays
  • stravenky v hodnotě 120 Kč na den
  • příspěvky do Cafeterie 20 000 Kč ročně
  • příspěvky na penzijní či životní pojištění
  • pravidelné vzdělávací kurzy a školení
  • občerstvení na pracovišti
  • teambuildingy
  • velmi přátelské pracovní prostředí a moc fajn kolegové
  • moderní kanceláře v krásné administrativní budově v blízkosti centra Prahy
  • spolupráce na HPP na dobu neurčitou
  • nástup možný ihned nebo nejpozději v květnu 2024

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

BENEFITY

Sick Days | Dovolená navíc | 13. plat | Smlouva na dobu neurčitou | Cafeteria systém | Příspěvek na penzijní připojištění | Příspěvek na stravování | Příspěvek na životní pojištění | Vzdělávací kurzy a školení

Andrea Bolvanová
[email protected]
+420 728 275 980

Podobné nabídky

22.04. 2024

Týmová asistentka obchodního týmu

Administrativa

Plný úvazek

Praha

22.04. 2024

Zakázkář projektů – 0,5 úvazek

Administrativa

Částečný úvazek

Praha

24.04. 2024

Asistent/ka projektového týmu

Administrativa

Plný úvazek

Praha

23.04. 2024

Administrativní podpora – 0,5 úvazek

Administrativa

Částečný úvazek

Brigáda

Praha

16.04. 2024

Administrativní podpora v prodejním oddělení

Administrativa

Plný úvazek

Praha