Administrativní podpora v prodejním oddělení
Hledáme nového člena týmu administrativní podpory prodejního oddělení pro mezinárodní společnost, která se zabývá financováním vozidel. Pokud jste týmový hráč a chcete rozvíjet své administrativní dovednosti, ozvěte se nám.
POPIS POZICE
- Budete počítat nabídky financování vozidel
- Postaráte se o přípravu všech dokumentů potřebných pro zápis vozidel do registru
- Budete připravovat smlouvy a zadávat informace do interního systému
- Budete zodpovídat dotazy klientů v češtině i angličtině
- Budete v kontaktu s prodejci vozů ohledně objednávek firemních produktů
PROFIL KANDIDÁTA
- Máte již zkušenosti s administrativní prací
- Nebojíte se otevřeně komunikovat s kolegy i se zákazníky
- Domluvíte se anglicky alespoň na úrovni B1
- Ovládáte práci s MS Excel
- Jste samostatní, ale máte smysl pro týmovou práci
NABÍZÍME
- Pestrá práce na plný úvazek v moderní budově našeho klienta na Bořislavce
- 25 dní dovolené a 5 sick days k tomu
- Po zkušební době možnost home office až 2 dny v týdnu
- Stravenky v hodnotě 140 Kč na den s příspěvkem 100 Kč
- Nápoje a ovoce zdarma, slevy na obědy
- Přispějeme Vám na Multisport kartu a do Cafeteria systému
- Dostanete příspěvek na penzijní připojištění
- Možnost jazykové výuky v pracovní době
- Možnost pronájmu vozů za zvýhodněnou cenu
OZVĚTE SE NÁM
Těšíme se na Vaše CV.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
BENEFITY
Stravenky | Sick Days | Dovolená navíc | Flexibilní pracovní doba | Jazyková výuka v rámci pracovní doby | Příspěvek na penzijní připojištění | Práce převážně z domovaLucie Hlaváčková
[email protected]
+420725807246