Obchodní podpora s angličtinou
Domluvíte se anglicky a vyznáte se v pravidlech zahraničního obchodu? Pak čtěte dál!
CO BUDETE DĚLAT
Na této pozici spojíte dohromady komunikaci s administrativou. Budete zpracovávat objednávky a řešit jejich náležitosti s obchodními zástupci i zákazníky, nákupem, výrobou, oddělením plánování a dopravci. K objednávkám budete vystavovat faktury a dokumenty nezbytné pro expedici zboží do zahraničí a také jednat s celním úřadem.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME
Náš tým doplní komunikativní člověk se znalostí administrativy spojené s exportem zboží (Incoterms).
Pro komunikaci se zahraničními pobočkami a klienty je nezbytná plynulá angličtina (písemná i verbální).
Pro možnost cestovat na nedalekou druhou pobočku nebo na úřady je také důležitý řidičský průkaz sk. B a ochota posadit se za volant.
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT
Flexibilní pracovní dobu, ať si můžete organizovat volný čas podle Vašich potřeb.
Dovolenou navíc, abyste si během roku měli čas dostatečně odpočinou.
Možnost pracovat v případě potřeby z domova.
Výuku angličtiny organizovanou přímo na pracovišti.
Příspěvek na stravování a volný čas, bonusy ke mzdě a zvýhodněný mobilní tarif.
OZVĚTE SE NÁM
Zaujala Vás tato příležitost? Pak mi pošlete životopis a já se Vám ozvu s dalšími informacemi.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
BENEFITY
Částečný Home Office | Odměny ke mzdě | Dovolená navíc | Flexibilní pracovní doba | Příspěvek na stravování | Vzdělávací kurzy a školeníMichaela Rojíková
[email protected]
+420 734 173 421