´

Administrativní pracovník/pracovnice

Obor: Administrativa,
Lokalita: Hlavní město Praha,

Staňte se součástí úspěšné a stabilní společnosti, která distribuuje značkové kancelářské potřeby, školní vybavení & kreativní materiály.

Láká vás příjemná rodinná atmosféra menšího kolektivu?

S nástupom ihned hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní pracovník/pracovnice do přátelského 4-členného týmu, který je součástí oddělení péče o zákazníka.

POPIS POZICE

  • Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky
  • Evidence tuzemských a zahraničních objednávek
  • Zajištění expedice u smluvních partnerů
  • Zpracování poptávek a nabídek v rámci sortimentu
  • Podpora evidence skladových zásob
  • Práce s interními informačními systémy (ABRA) a aplikacemi
  • Kontrola platební schopnosti firem, komunikace s dlužníky
  • Úzká komunikace s ostatními odděleními (obchod, nákup, sklad, marketing)

PROFIL KANDIDÁTA

Je třeba abys měl/a zkušenost z administrativy, angličtinu na základní komunikativní úrovni (min. B1) a byl/a běžný uživatel/ka MS Word & MS Excel.

NABÍZÍME

Můžete se těšit na příjemné pracovní prostředí, přátelský 4-člnný tým, stravenky plně hrazené zaměstnavatelem (110 Kč), týden dovolené navíc, flexibilní pracovní dobu, slevy na firemní produkty.

Pokud jste kávičkář/ka, tak Vás určitě potěší i presovač. 🙂 

Firemní kanceláře najdete na Praze 9 (Hloubětín) a od 11/2019 na Praze 20 (Horní Počernice).

 

Budu se těšit na Váš životopis.

KONTAKT

Lubomíra Rybošová
Lubomira.Rybosova@experis.cz

  Doporuč kamaráda a získej 3.000 Kč