Reklamační technik s angličtinou
Rád komunikujete a jste technický typ?
Domluvíte se anglicky?
Pak čtěte dál!
CO BUDETE DĚLAT
Vaším úkolem bude především správa a analýza reklamací, rozhodování o jejich oprávněnosti a s tím spojená komunikace se zákazníky.
Dalším krokem bude ve spolupráci s ostatními týmy a kolegy vymyslet nápravné opatření, které by zabránilo opakovanému vzniku reklamace.
K pracovní náplni patří i trocha administrativy týkající se reportování nákladů spojených s reklamacemi.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME
Náš tým doplní komunikativní a technicky zdatný člověk se zkušenostmi v oblasti kvality a znalostmi jejích nástrojů a norem, který se domluví i anglicky a má řidičský průkaz.
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT
Týden dovolené a 3 zdravotní volna ročně navíc.
K základní mzdě budete dostávat měsíční odměny, různé příspěvky a bonusy.
Budete mít možnost využít dalšího vzdělávání prostřednictvím kurzů, vč. jazykových.
OZVĚTE SE NÁM
Zaujala Vás tato příležitost? Pak mi neváhejte poslat životopis a já se Vám ozvu s dalšími informacemi co nejdříve!
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
BENEFITY
Částečný Home Office | Odměny ke mzdě | Sick Days | Dovolená navíc | Příspěvek na penzijní připojištění | Příspěvek na Multisport kartu | Příspěvek na stravování | Vzdělávací kurzy a školeníMichaela Rojíková
[email protected]
+420 734 173 421