Koordinátor logistiky v mezinárodní společnosti

Poslední aktualizace: 29. 04. 2024 | Hlavní město Praha | Praha | Plný úvazek


OBOR

Doprava a logistika

BENEFITY

Sick Days

Dovolená navíc

Flexibilní pracovní doba

13. plat

Jazyková výuka v rámci pracovní doby

Příspěvek na Multisport kartu

Příspěvek na stravování

Vzdělávací kurzy a školení

KONZULTANT

Andrea Bolvanová

[email protected]

+420 728 275 980

Koordinátor logistiky v mezinárodní společnosti

Chcete pracovat v mezinárodní společnosti, která se vyznačuje přátelskou a neformální kulturou, zabývající se dodávkou obalových materiálů a balicích zařízení, která si váží svých zaměstnanců?

Hledáme parťáka/parťačku, který bude řídit velké logistické projekty zakázkové výroby pro klíčové zákazníky. Využíváme kamionovou přepravu. Kanceláře máme v Nupakách (Říčany u Prahy).

Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří mají zkušenosti s řízením logistiky směrem k zákazníkovi a mluví plynule anglicky.

Odměnou vám kromě mzdového ohodnocení bude roční bonus, 25 dní volna, 2x sick day, flexibilní pracovní doba, příspěvky na stravování, Multisport kartu a mnoho dalšího! Nástup možný ihned nebo dohodou.

NÁPLŇ PRÁCE

  • řízení velkých logistických projektů zakázkové výroby pro klíčové zákazníky
  • plánování a organizování přepravy obalových materiálů k zákazníkovi (dopravce již máme nasmlouvané)
  • koordinace a sledování pohybu produktů od výrobce až po doručení k zákazníkovi
  • komunikace s výrobci a dopravci ohledně časových plánů a požadavků na přepravu
  • řízení skladových zásob a optimalizace skladování produktů
  • nákup materiálu na sklad
  • na denní bázi komunikace se zahraničními dodavateli a pobočkami společnosti
  • zajišťování administrativních podkladů k přepravě
  • evidence a správa zasmluvněných strojů v nájmu

CO OD VÁS OČEKÁVÁME

  • zkušenosti s řízením velkoobjemové logistiky směrem k zákazníkovi
  • komunikativní znalost angličtiny (e-mailová i telefonická komunikace se zahraničními dodavateli a kolegy)

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT

  • mzdové ohodnocení dle vašich zkušeností
  • 13. plat
  • 25 dní dovolené
  • 2 sick days
  • flexibilní pracovní doba
  • příspěvky na stravování v podobě karty Edenred
  • příspěvky na Multisport kartu
  • příspěvky na jazykové kurzy
  • každý týden firemní snídaně
  • kanceláře v Nupakách
  • velmi přátelská a uvolněná atmosféra na pracovišti
  • smlouva na HPP
  • nástup možný ihned či dohodou

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

BENEFITY

Sick Days | Dovolená navíc | Flexibilní pracovní doba | 13. plat | Jazyková výuka v rámci pracovní doby | Příspěvek na Multisport kartu | Příspěvek na stravování | Vzdělávací kurzy a školení

Andrea Bolvanová
[email protected]
+420 728 275 980

Podobné nabídky

03.05. 2024

Zástupce správce areálu – Praha západ

Doprava a logistika

Plný úvazek

Chýně

02.05. 2024

Senior skladník – 2 směny

Doprava a logistika

Plný úvazek

Praha

25.04. 2024

Skladník VZV se svozovým autobusem!

Doprava a logistika

Plný úvazek

Praha

12.04. 2024

Skladníci – 2 směny nebo nepřetržitý provoz

Doprava a logistika

Plný úvazek

Praha