Office Coordinator
Generální ředitel úspěšné společnosti zaměřené na distribuci zdravotnických technologií, hledá k sobě zodpovědného a samostatného člověka, který mu pomůže zajistit plynulý chod pražské kanceláře.
NÁPLŇ PRÁCE
- Podpora generálního ředitele (GŘ je expat, tj. anglický jazyk budete využívat denně)
- Zabezpečení plynulého chodu kanceláře
- Pomoc řediteli s HR agendou (např.: kontrola výdajů, docházka, nábor, atd.)
- Péče o vozový park, správa mobilních telefonů
- Vyřizování korespondence/pošty, e-mailů, telefonátů
- Příprava podkladů pro účetní
- Komunikace s úřady, bankami atd.
- Spolupráce s kolegy z jiných oddělení
- Pomoc s dalšími ad-hoc úkoly (např.: koordinace auditu, jednání s logistickými společnostmi, příprava tendrů apod.)
CO OD VÁS OČEKÁVÁME
- Máte relevantní pracovní zkušenosti z oblasti administrativy
- Vaše angličtina je na pokročilé úrovni, čeština na úrovni rodilého mluvčího
- Ovládáte MS Office
- Jste příjemná, komunikativní a zodpovědná osoba, která si umí zorganizovat svůj čas a práci
- Mezi Vaše silné stránky patří pečlivý pracovní přístup, výkonnost, proaktivita a schopnost samostatné práce
NABÍZÍME
- Menší společnost (nejedná se o žádný korporát)
- Příjemné pracovní prostředí
- Komplexní administrativní pozici
- Možnost využití angličtiny na denní bázi
- HPP na dobu určitou s dlouhodobou perspektivou a nástupem dle Vašich možností
- Mzdu dle Vašich zkušeností
- Sick days
- Stravenkový paušál
- Hezkou kancelář na Praze 6 (kousek od Ladronky)
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
BENEFITY
Příspěvek na stravováníDaniela Andaházyová
[email protected]
+420 731 643 730