Obchodní referent | Zpracování faktur a objednávek
Brněnská rodinná firma, která je již přes 20 let předním a výhradním dodavatelem techniky a komponent pro průmyslovou a domovní automatizaci, hledá dalšího člena do týmu na pozici Obchodního referenta! Jako obchodní referent bude zajišťovat objednávky, zpracovávat faktury a komunikovat s klienty i dodavateli, a to také v anglickém jazyce!
CO BUDETE DĚLAT
- Zpracovávat faktury
- Objednávat zboží od dodavatelů a zajišťovat jeho následné uskladnění či převoz
- Komunikovat se zákazníky a zahraničními dodavateli (emailem i telefonicky)
- Řešit případné reklamace
- Zajišťovat administartivní činnosti spojené s rolí
CO OD VÁS OČEKÁVÁME
- Komunikace v anglickém jazyce pro Vás není problém (komunikace s klienty/dodavateli)
- Máte předešlé zkušenosti na obdobné pozici
- Máte zkušenost s vypracováním faktur a objednávkami
- Orientujete se v MS Office
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT
- Týden dovolené navíc
- Kurz anglického jazyka v rámci společnosti
- Fitness ve firmě
- Příspěvek na stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Odměňování dle obchodních výsledků firmy, věrnostní programy
- Smlouvu na HPP
- Firemní sportovní a kulturní akce
OZVĚTE SE NÁM
Pokud Vás pozice zaujala a chcete se dozvědět více, pošlete mi své CV přes odpovědní formulář nebo na email: [email protected]. Budu se těšit!
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
BENEFITY
Odměny ke mzdě | Dovolená navíc | Jazyková výuka v rámci pracovní doby | Příspěvek na stravování | Vzdělávací kurzy a školeníMichaela Nagyová
[email protected]
+420771287508