Vedoucí oddělení zákaznické podpory a servisního oddělení
Hledám nového kolegu, který bude prozákaznicky orientovaný, dokáže vést tým kolegů a určovat jim priority. Pokud se domluvíte anglicky a máte technický či stavební background neváhejte mne kontaktovat.
NÁPLŇ PRÁCE
- řídí tým servisní podpory a servisních techniků – 15 podřízených zaměstnanců
- koordinovat a dohlížet na činnosti servisního oddělení zajišťovat technickou podporu pro export včetně školení a obchodních partnerů komunikace se zákazníky a dealery v zahraničí
- komunikace v anglickém jazyce
- plánování termínů instalací, komunikace s klienty ohledně změnových řízení
- školení obchodních partnerů ze zahraničí
- úzká spolupráce s obchodním oddělením
- vedení projektů, které povedou k rozvoji oddělení
POŽADAVKY
- prozákaznický přístup, trpělivost
- schpnost vést projekt – termínově, směrovat lidi, komunikovat změny
- AJ: aktivně slovem i písmem : budete zaškolovat a komunikovat s obchodními partnery ze zahraničí
BENEFITY
- práci ve stabilním týmu
- bonusy ke mzdě
- kompletní zaškolení
- flexibilní pracovní doba
- 5 týdnů volna
- dotované stravování
- příspěvek na penzijko
- odborné kurzy a školení
- a další benefity…
Nástup možný ihned, uvedená mzda je k jednání dle zkušeností uchazeče.
Pokud Vás nabídka zaujala, reagujte prosím přes „odpovědět“
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
MZDA
55000 – 80000 Kč / měsíc
BENEFITY
Stravenky | Odměny ke mzdě | Dovolená navíc | Flexibilní pracovní doba | Příspěvek na Multisport kartu | Příspěvek na stravování | Stravenkový paušál | Vzdělávací kurzy a školeníTereza Břetenářová
[email protected]
+420 724 389 072