Administrativní referent / pracovník

Práce administrativního pracovníka spočívá v administraci a organizaci, provozu oddělení/firmy. Práce v administrativě zahrnuje práci s daty, korespondenci, kopírování, dále se referent věnuje organizaci porad, schůzek, jednání a zasedání, a plní běžné operativní kancelářské úkoly. Zajišťuje též administrativní agendu a evidenci úkolů oddělení/firmy.    

K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Více informací

Cookies nám pomáhají zlepšovat služby, které vám poskytujeme. Některé jsou naprosto nezbytné pro funkčnost stránky, jiné zase zlepšují výkon a zvyšují uživatelskou přívětivost stránek. Pokud budete nadále používat tento web beze změny nastavení souborů cookie, vyjádřete souhlas kliknutím na tlačítko "Rozumím" níže.

Zavřít