Hledáte práci? Vyzkoušejte call centrum Bohemia Direct

Práce v call centru je nenáročným zaměstnáním, které zvládne vykonávat téměř každý. Jako telefonní operátor budete rozvíjet své komunikační dovednosti. Můžete pracovat na plný úvazek nebo jen několik hodin v týdnu.

Existují dva základní druhy call center

Pasivní call centra přijímají hovory především stávajících zákazníků, kteří se zajímají o služby dané společnosti. Obvykle se jedná o jednoduché dotazy ohledně fakturace, prakticky založení jedinci mohou pracovat jako technická podpora. Práce v pasivním call centru je vhodná pro ty, kteří mají dobré diplomatické schopnosti a rádi pomáhají lidem. Aktivní call centra se zaměřují na volání stávajícím i potenciálním novým klientům. Charakter telefonních hovorů je různý, od průzkumu spokojenosti se službami až po nabídku nových produktů. Některá call centra jsou zaměřena přímo na prodej konkrétní služby. Být operátorem v aktivním call centru vyžaduje vysokou míru komunikačních dovedností. Ne každý zvládne telefonovat cizím lidem a získat je pro nákup služby nebo produktu. Někdy se oba typy call center prolínají. Jeden den voláte novým klientům, jindy zase pracujete jako operátor, který řeší aktuální potíže stávajících klientů. Práce v call centru

Pracovní prostředí je důležité pro pohodu zaměstnanců

Na minuty odměřené přestávky na toaletu a občerstvení, hluk, nepříjemní vedoucí. Tak může vypadat pracovní prostředí v některých call centrech. V Bohemia Direct se rozhodli toto negativní vnímání call center změnit. Příjemné pracovní prostředí, lidský přístup ke klientům, občerstvení na pracovišti a další benefity jsou zde samozřejmostí. Přátelští kolegové vytvářejí pohodovou atmosféru, pokud si s něčím nevíte rady, nemusíte se bát zeptat. Každý zaměstnanec má naplánovaný systém rozvoje, takže se neustále sebevzdělává, a nakonec se může stát třeba supervizorem telefonních hovorů. Práci telefonního operátora mohou vykonávat i tělesně hendikepovaní, Bohemia Direct má bezbariérový přístup.

Základní plat a způsoby ohodnocení

Častým nešvarem call center je nízký základní plat a hodnocení podle množství prodaných produktů. V Bohemia Direct je nástupní plat 125 Kč/h, za odpracované měsíce získáváte další příplatky. Běžně si zaměstnanci navíc vydělají až 30 % základní mzdy jen na odměnách, měsíční průměrná mzda dosahuje 38 000 Kč! Bohemia Direct je proto dlouhodobě nejlépe platícím zaměstnavatelem mezi call centry.

Flexibilní pracovní doba

Velkou výhodou práce v call centru je pružná pracovní doba. Směny si můžete přizpůsobit podle vašich možností. V Bohemia Direct preferují práci na hlavní pracovní poměr, ale i na dohodu o provedení práce formou brigády. Práce je vhodná i pro studenty, kteří si chtějí přivydělat ve svém volnu nebo maminky na mateřské dovolené. Práce v call centru se nemusíte bát, přesvědčte se sami, že v Bohemia Direct nabízejí podmínky, které nikde jinde nenajdete.