´

Office manager (m/ž)

Typ úvazku: Plný úvazek,
Obor: Administrativa,
Kraj: Hlavní město Praha,
Město: Praha
Hledáme:Muže i ženy

Náš klient, technická společnost se sídlem na Vyšehradě, hledá Office managera (m/ž), který/á zastřeší plynulý chod pražské pobočky (+- 20 lidí) a bude se starat o firemní administrativu.

POPIS POZICE

Co budete mít na starosti?

  • Vedení firemní recepce
  • Zabezpečení plynulého chodu kanceláře (objednávky kancelářských potřeb/občerstvení, komunikace se správou budovy, dodavateli apod.)
  • Organizace schůzek, návštěv
  • Podpora interní komunikace
  • Zajišťování ubytování, letenek, kurýrních služeb 
  • Komunikace s úřady a ambasádami
  • Administrace pošty, správa pokladny
  • Podpora managementu společnosti = příprava prezentací, tabulek, reportů
  • Ad-hoc administrativní úkoly

PROFIL KANDIDÁTA

Váš profil:

  • Máte zkušenosti z podobné pozice z administrativy – tj. jako asistent/ka, office manager 
  • Vaše angličtina je na pokročilé úrovni (kvůli komunikaci s obchodními partnery, zahraničními úřady)
  • Ovládáte MS Office (zejména Excel, PowerPoint)
  • ŘP sk. B výhodou (kvůli přeparkování firemního auta nebo cestě na úřad)
  • Jste komunikativní, zodpovědný a pozitivně naladěný člověk =)

NABÍZÍME

Na co se můžete těšit?

  • Komplexní administrativní agendu, neformální a přátelskou atmosféru ve firmě
  • Nástup ideálně ihned
  • Finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností + bonusy 
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Pracovní doba: 8:30 – 17:00
  • Lokalita: Praha – Vyšehrad

KONTAKT

Ľubomíra Rybošová
lubomira.rybosova@manpower.cz
+420 733 165 052

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě tedy v tzv. generickém maskulinu. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.