´

Specialista zákaznického servisu v Budapešti

Obor: Administrativa, Služby, Zákaznický servis,
Lokalita: zahraničí,
Město: Budapešť

Jste komunikativní typ a řešení různorodých problémů je Vaše parketa? Láká Vás práce v zahraničí? Pak hledáme právě Vás!

Pojďte s námi pracovat do Maďarska!

POPIS POZICE

Popis práce

· Komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu, chatu nebo e-mailu

· Zodpovídání dotazů zákazníků a nalezení vhodného řešení jejich problémů

· Administrativa spojená s péčí o zákazníka

· Podávání informací nadřízenému a evidování stavu dotazů v řešení

· Pracovní doba je od pondělí do pátku – 8:00-16:30 nebo 9:30-18:00

PROFIL KANDIDÁTA

Naše očekávání:

· Znalost českého jazyka jak písemně, tak ústně (bez přízvuku)

· Znalost anglického jazyka pro každodenní interní komunikaci

· Ukončené středoškolské vzdělání

· Skvělé komunikační dovednosti v mluvené i psané formě

· Vysoká přesnost, nezávislost, spolehlivost

· Výborná uživatelská znalost PC a znalost Microsoft Office

 

NABÍZÍME

Co Vám nabízíme?

· Plat 525 000 HUF (cca 39 000 CZK) brutto/měsíc

· Relokační balíček 450 000 HUF brutto k libovolnému využití

· Roční bonusy

· Skvělý kolektiv o maximálně 8 lidech

· Zaškolení v plném rozsahu – představíme Vám naše kampaně, procesy, objasníme teoretickou část a nacvičíme s Vámi i tu praktickou

· Stabilní, spolehlivé a neustále se vyvíjející firemní zázemí

· Moderní nové kanceláře

· Společnost s uvolněnou a rodinnou atmosférou

Pro více informací nám zašlete svůj životopis v angličtině na anna.kadlecova@manpower.cz a my se s Vámi obratem spojíme!

KONTAKT

Anna Kadlecová
anna.kadlecova@manpower.cz

  Doporuč kamaráda a získej 3.000 Kč