´

Service Desk Specialist – start kariéry v IT – České Budějovice

Obor: IT konzultace, IT správa, IT konzultace, IT správa,
Lokalita: Jihočeský,
Město: České Budějovice

Máte silné komunikační a organizační schopnosti, jste kreativní a a dokážete pomoci ostatním v případě nejasností a problémů? Pokud ano, právě nyní potřebujeme takto zaměřeného člověka se zájem o zákaznickou podporu v IT oblasti.

V současné době hledáme nového kolegu na pozici Service Desk Specialist se znalostí českého / úroveň rodilého mluvčího + znalost dobré angličtiny.

Je zde také možnost ukázat svůj potenciál a připojit se do budoucna k různým jiným IT projektům a rozvíjet tak své znalosti!

POPIS POZICE

  • Přijímání žádostí a ticketů prostřednictvím telefonu, emailu, faxu, internetu nebo prostřednictvím monitorovacích systémů
  • Externí / interní komunikace s jinými týmy
  • Správa MS technologií, zajištění přístupů a logginů, vzdálená podpora MS Outlooku, apod.
  • Řešení chyb a nesrovnalostí v zákaznických datech
  • Komunikace s interními zákazníky a odbavování základních IT ticketů

PROFIL KANDIDÁTA

  • Zaměření na poskytování výborného zákaznického servisu/ zkušenosti v oboru zákaznických služeb jsou vítány
  • Zájem o práci v IT oblasti a technologické povědomí o trendech
  • Český jazyk na úrovní rodilý mluvčí + dobrý anglický jazyk
  • Analytické myšlení schopnost vžít se do zákazníka a dokázat mu pomoci vyřešit jeho problém
  • Možnost okamžitého nástupu – ideálně v průběhu dubna 2020
  • Místo výkonu práce – České Budějovice

NABÍZÍME

  • Výborné mzdové podmínky
  • Příležitost pro osobní a profesní rozvoj
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na mobilní telefon dle Vašeho výběru + neomezený tarif
  • 3 sick days, Stravenky
  • Příspěvek na jízdenku veřejné dopravy + příspěvek na důchodové pojištění
  • Kafeteria systém a Multisport karta

KONTAKT

Stanislav Černý
stanislav.cerny@experis.cz
+420 731 634 082
  Doporuč kamaráda a získej 3.000 Kč