´

Back Office Asistent

Obor: Administrativa, Ekonomika, účetnictví, bankovnictví, Marketingová komunikace a PR,
Lokalita: Jihočeský,
Město: České Budějovice

Mezinárodní společnost sídlící v Českých Budějovicích přijme do svého týmu organizačně zdatného Asistenta nebo Asistentku Back Office k zajištění potřebných administrativních činností spojených s vedením kanceláří.

POPIS POZICE

– Vyřizování administrativy (emaily, pošta, dokumentace)

– Objednávání kancelářských potřeb

– Zajištění ubytování a dopravy pro management a klienty

– Externí komunikace s dodavateli služeb

– Obsluha a správa kancelářských přístrojů

– Zajištění dalších požadavků týkajících se správy kanceláře

  

PROFIL KANDIDÁTA

– VŠ vzdělání

– Angličtinu na velmi dobré úrovni k dennímu využití slovem i písmem

– Praxi na pozici administrativního charakteru (back office, asistentka)

– Organizační a komunikační schopnosti, pečlivost

– Znalost MS Office, SAP výhodou

 

NABÍZÍME

– Příležitost být součástí společnosti mezinárodního formátu

– Moderní kanceláře a podporující přátelský kolektiv

– Finanční ohodnocení odpovídající pracovní pozici

– Zaškolení

– Stravenky ve výši 110 Kč

– Příspěvek na dopravu

– 5 týdnů dovolené s 50% příplatkem

– Flexibilní pracovní dobu

– Jazykové kurzy

– 2 sick days / rok

– Zajištěné parkovací místo

 

V případě zájmu prosím o zaslání životopisu v českém i anglickém jazyce.

KONTAKT

Marie Valentová
marie.valentova@manpower.cz
+420 727 924 395
  Doporuč kamaráda a získej 3.000 Kč