´

Fakturant/ka – Office koordinátor/ka (Praha – Uhříněves)

Obor: Administrativa, Ekonomika, účetnictví, bankovnictví, Obchod,
Lokalita: Hlavní město Praha,
Město: Praha – Uhříněves

Hledá se Fakturant/ka do malé zakázkové společnosti sídlící v Uhříněvsi, který/á také zabezpečí plynulý chod kanceláře a bude pravou rukou ředitele. Nástup je možný ihned nebo dle dohody.

POPIS POZICE

  • Evidence, příjem a vystavení faktur, dobropisů a jiných dokladů
  • Práce s účetním programem Pohoda
  • Komunikace s spolupráce s externí účetní firmou
  • Reporting
  • Zabezpečení plynulého chodu kanceláře (objednávky kancelářských potřeb/služeb, komunikace s dodavateli/poskytovateli služeb)
  • Podpora ředitele
  • Úzká spolupráce s obchodnicí
  • Zajišťování exportních faktur pro vývoz + komunikace s celnicí
  • Vedení pokladny
  • Ad-hoc úkoly

PROFIL KANDIDÁTA

  • Zkušenost z podobné pozice min. 2-3 roky
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (Váš nadřízený bude Řek)
  • Běžná uživatelská znalost MS Office
  • Účetní program Pohoda – VÝHODOU
  • Samostatnost, odpovědnost, flexibilita, smysl pro detail

NABÍZÍME

  • Platové ohodnocení dle Vašich zkušeností
  • Nástup ihned nebo dle Vašich možností
  • Možnost využití anglického jazyka
  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Mobil
  • Lokalita: Praha – Uhříněves

KONTAKT

Lubomíra Rybošová
Lubomira.Rybosova@experis.cz
+420 733 165 052
  Doporuč kamaráda a získej 3.000 Kč