´

ASISTENT/KA – OFFICE MANAGER (PŘÍLEŽITOST PRO JUNIORY)

Obor: Administrativa,
Lokalita: Hlavní město Praha,
Město: Praha – Pankrác

Hledáte komplexní pozici v administrativě, v rámci které můžete skloubit office management a podporu senior managementu? Pokud ano, pak nyní máte ideální příležitost. S nástupem ideálně co nejdříve hledáme nového kolegu/kolegyni do farmaceutické firmy sídlící na Pankráci.

POPIS POZICE

  • Zabezpečení plynulého chodu kanceláře (objednávky kancelářských potřeb/služeb/vybavení, komunikace se správcem budovy/dodavateli apod.)
  • Administrativní a organizační podpora senior managementu – Country managera & Vice presidenta
  • Organizační podpora zaměstnanců (rezervace hotelů/transferů/marketingových prostor, objednávky cateringu apod.)
  • Zpracování objednávek, evidence faktur (práce se systémem SAP)
  • Zajištění pracovních pomůcek pro nové zaměstnance (vstupní karty, telefony)
  • Příprava firemních akcí
  • Úzká spolupráce s kolegyní – sales asistentkou

PROFIL KANDIDÁTA

  • Zkušenost na obdobné pozici alespoň 2 roky
  • ČJ/SJ na úrovni rodilý mluvčí
  • Angličtina na komunikativní úrovni (Vice president je Polák, budete komunikovat se zahraničními pobočkami, starat se o zahraniční návštěvy)
  • Ovládáte MS Office, ideálně i SAP
  • Samostatnost, odpovědnost, příjemné vystupování

NABÍZÍME

  • Nástup dle Vašich možností (čím dříve, tím lépe)
  • Platové ohodnocení dle Vašich zkušeností
  • Komplexní administrativní pozici
  • 5 týdnů dovolené
  • Sick days
  • Stravenky
  • Cafeterii
  • MultiSport Card
  • Příspěvek na dopravu
  • Pracovní doba: 8:30 – 17:00
  • Lokalita: Praha – Pankrác

KONTAKT

Lubomíra Rybošová
Lubomira.Rybosova@experis.cz
+420 733 165 052
  Doporuč kamaráda a získej 3.000 Kč