SPECIALISTA BACK OFFICE (m/ž)
Obor: | Doprava a logistika, Administrativa, Zákaznický servis, |
Lokalita: | Hlavní město Praha, Středočeský, |
Praha 2 |
Hledáte různorodou práci v administrativě, back office spojenou s obchodem? Rozhodně se nebudete nudit – čeká vás kontakt s klienty, ale také administrativní úkony, které vyžadují velkou pečlivost a spolehlivost. Nebudete v kontaktu jen s klienty, ale jedním z úkolů bude i interní podpora obchodníkům.
POPIS POZICE
Co Vás čeká?
- Vaším hlavním úkolem bude pomáhat a řešit podněty a požadavky od našich zákazníků
- Budete s klienty komunikovat telefonicky (příchozí hovory) a emailem
- Budete blokovat palivové karty
- Také Vás bude čekat kontrolování výpisů z banky, úhrad a faktur
- Součástí Vaší práce bude archivace dokladů a administrativa s tím spojená
- Důležitým úkolem bude spolupráce s ostatními odděleními napříč společností,
- Podpora pro obchodní zástupce (příprava smluv)
PROFIL KANDIDÁTA
Jaké by jste měli mít předpoklady?
- SŠ vzdělání
- Základy AJ
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Orientaci na zákazníka
- Alespoň 1 rok praxi na podobné pozici v zákaznickém servisu
- Znalost MS Office (zejména Word, Excel)
- Nezbytností na této pozici je schopnost zodpovědné, pečlivé a systematické práce, ochota učit se a rozvíjet se
NABÍZÍME
Důvody proč se k nám přidat?
- Vycházíme svým lidem vstříc – máme pružnou pracovní dobu
- Vzdělávací a jazykové kurzy
- Zvolíte si benefit – podle vašich potřeb – 2000 Kč měsíčně – stravenky nebo penzijní/ životní připojištění
- kvartální bonusy
- týden dovolené NAVÍC
- Odpočíváte také aktivně? Dáme Vám Multi-sport kartu!
- Důležité jsou pro nás vztahy na pracovišti, proto vymýšlíme pro naše lidi různé akce na kterých se nejen poznáte, ale hlavně pobavíte
- Víme jak důležité je se v práci občerstvit – máme pro vás ovoce, vitaminy, kávu, variace čajů…
Líbí se Vám náplň práce? Tak na nic nečekejte a pošlete mi CV.
KONTAKT

Martina Knoblochová
martina.knoblochova@experis.cz
+420 730 182 948