´

Obchodní referent/ka (oblast IT)

Obor: Administrativa, IT správa, Obchod,
Lokalita: Hlavní město Praha,
Město: Praha – Karlín

Mezinárodně úspěšná IT společnost sídlící v Karlíně hledá novou posilu do svého týmu na pozici Obchodní referent/ka. Vaší hlavní zodpovědností bude administrace servisní podpory klientů a smluv. Pokud máte zkušenost z obdobné pozice a zájem o IT oblast, tak jste to právě Vy, koho hledáme.

POPIS POZICE

  • Příprava podkladů pro zpracování nabídek pro klienty
  • Příprava podkladů pro smlouvy týkající se servisní podpory klientů
  • Evidence a správa smluv týkajících se servisní podpory klientů
  • Fakturace
  • Objednávky servisních a jiných služeb
  • Kontrola dostupnosti jednotlivých služeb a období poskytování servisní služby klientům
  • Komunikace s dodavateli servisní podpory pro klienty (servisní podporu klientům zajišťuje firma sama, případně jejich dodavatelé)
  • Komunikace a úzká spolupráce s obchodníky

PROFIL KANDIDÁTA

  • ČJ/SJ na úrovni rodilý mluvčí
  • AJ na komunikativní úrovni (alespoň písemnou formou, min. B1)
  • Znalost MS Excel na pokročilé úrovni (kontingenční tabulky)
  • Zkušenost v oblasti zpracování většího množství dat

NABÍZÍME

  • Krásné & moderní firemní kanceláře v centru Prahy
  • Finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností
  • Nástup ihned nebo dle Vašich možností
  • Bonusy na kvartální bázi
  • Stravenky v hodnotě 123 Kč
  • Kupon MHD
  • Dovolená navíc dle odpracovaných let
  • Sick days
  • Home office
  • Dog friendly office
  • Výuka angličtiny – 2x týdně
  • Multisport karta
  • Příspěvek na zubní hygienu
  • Občerstvení na pracovišti
  • Mobilní tarif pro rodinného příslušníka
  • Podniková půjčka
  • Firemní akce
  • Pracovní doba: 9:00 – 17:00
  • Lokalita: Praha – Karlín

KONTAKT

Lubomíra Rybošová
Lubomira.Rybosova@experis.cz
+420 733 165 052
  Doporuč kamaráda a získej 3.000 Kč