´

Nová výzva v administrativě a zákaznickém servisu!

Obor: Administrativa, Zákaznický servis,
Lokalita: Hlavní město Praha,
Město: Praha

Hledáte klidnou a stabilní práci? Přidejte se do našeho týmu!

Aktuálně hledáme kolegy, kteří budou odpovědní za komunikaci se zákazníky z ČR i zahraničí. Pokud si myslíte, že komunikace se zákazníkem není nic pro Vás, uplatníme Vás v týmu administrativní podpory.

 

POPIS POZICE

Co budete dělat?

Pokud se vidíte v administrativě, pak se budete starat o běžnou podporu svého přímého nadřízeného, vedení jeho diáře a domlouvání schůzek, … Budete se též starat o poštu, kancelářské potřeby, péči o návštěvy a zajišťování služebních cest.

V případě, že Vás více zajímá zákaznický servis, najdete uplatnění ve zpracování objednávek od klienta, v komunikaci s kolegy a klienty z ČR i zahraničí.

PROFIL KANDIDÁTA

Co od Vás očekáváme?

Pro začátek nám bude stačit Vaše ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, dobrá znalost práce v programech MS Office a aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem. Předchozí zkušenost na obdobné pozici je vítána.

Dále se Vám hodí organizační schopnosti, příjemné vystupování a chuť učit se novým věcem.

Hledáme prostě parťáky, na které se budeme moci spolehnout! 🙂

NABÍZÍME

Za to Vám můžeme nabídnout:

Stabilní práci s příjemnou nástupní mzdou 35.000Kč a skvělou dopravní dostupností – sídlíme hned vedle stanice metra Invalidovna. Těšit se můžete i na další výhody jako stravenky a flexi pasy. Pokud budete mít zájem, můžete se posunout výše v rámci firmy – neházíme si “klacky pod nohy”, naopak si pomáháme k co nejlepším týmovým výsledkům! 🙂

Nastoupit můžete jak se Vám hodí, klidně ihned. Stačí, když nám pošlete Váš životopis, a my se Vám obratem ozveme!

KONTAKT

Anna Kadlecová
anna.kadlecova@manpower.cz

  Doporuč kamaráda a získej 3.000 Kč