´

Asistent/ka – Recepční s AJ v business centru Regus

Obor: Administrativa,
Lokalita: Hlavní město Praha,

Staňte se součástí mezinárodní společnosti provozující více než 3000 business center ve 120 zemích světa. S nástupem ihned nebo podle vašich možností hledáme nové kolegy/kolegyně do rozrůstajícího se týmu. Čeká vás zajímavá práce se zákazníky, moderní prostředí a množství benefitů k tomu!

POPIS POZICE

Co budete dělat?

  • Budete zodpovídat za zajištění hladkého provozu recepce a bezproblémový chod business centra
  • Komunikovat s klienty a řešit jejich požadavky (pošta, vyřizování telefonátů, objednání taxi služby, registrace do systému)
  • Spravovat klientské účty v interním systému
  • Komunikovat s dodavateli ohledně objednávek, fakturace
  • Připravovat a rezervovat zasedací místnosti v business centru

PROFIL KANDIDÁTA

Váš profil:

Na výkon této agendy budete potřebovat velmi dobrou znalost češtiny a komunikativní angličtinu (min. B2 úroveň).

Tato pozice hraje pro firmu důležitou roli, proto oceníme vaše zkušenosti na podobné pozici, profesionální a pozitivní přístup, ochotu pomoct klientům při řešení požadavků, pečlivost nezbytnou v administrativě a schopnost rychlého zorientování se v nových programech.

NABÍZÍME

Nabízíme:

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a příjemnou atmosférou na pracovišti
  • HPP, po prvním roce smlouva na dobu neurčitou
  • Platové ohodnocení podle zkušeností 25 000 – 30 000 Kč a možnost kariérního růstu
  • Plně hrazené stravenky (120 Kč/denně) a flexipassy v hodnotě 2000 Kč/měsíčně
  • Kurzy angličtiny
  • Proplácení MHD kuponu v případě dojíždění mezi jednotlivými centry
  • Výhody po delším působení ve firmě (např. tablet, mobil)
  • Další zajímavosti jako volný narozeninový den a non sick days
  • Pracovní časy pondělí až pátek od 8:00 – 16:30 nebo 8:30 – 17:00

 

Těším se na Váš životopis.

Odpověď je samozřejmostí.

KONTAKT

Lubomíra Rybošová
Lubomira.Rybosova@experis.cz

  Doporuč kamaráda a získej 3.000 Kč