´

Účetní se znalostí DPH

Obor: Ekonomika, účetnictví, bankovnictví, Administrativa, Ekonomika, účetnictví, bankovnictví, Zákaznický servis,
Lokalita: Hlavní město Praha,

POPIS POZICE

CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

• Účtování cestovních náhrad a vyúčtování výdajů zaměstnanců
• Účtování nákupních a prodejních faktur, tuzemských i zahraničních
• Příprava podkladů pro DPH
• Závěrkové práce (časové rozlišení, dohadné položky, přecenění pohledávek a závazků…)
• Spolupráce s auditory a daňovými poradci

PROFIL KANDIDÁTA

CO BY VÁM NEMĚLO CHYBĚT?

• Praxi na podobné pozici
• Znalost českých účetních standardů
• Zkušenost s přípravou přiznání k DPH a kontrolního hlášení
• Výhodou znalost mezinárodních účetních standardů (ideálně IFRS)
• Práce na PC (MS Office), výhodou znalost systému Navision
• Komunikativní angličtina (ústní i písemná)
• Analytické schopnosti, aktivní přístup k práci, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost

NABÍZÍME

CO VÁM SPOLEČNOST NA OPLÁTKU NABÍDNE?

• 5 týdnů dovolené
• Stravenky nebo příspěvek na penzijní / životní pojištění
• Multisport karta
• Notebook & mobilní telefon
• Vzdělávací kurzy a školení, jazykové kurzy přímo na pracovišti
• Flexibilní pracovní doba a možnost práce i z domova
• Skvělá dostupnost – 5 min od stanice metra C Pankrác
• Čerstvé ovoce na pracovišti
• Pravidelné neformální zaměstnanecké akce, teambuildingové aktivity, vánoční večírek
• Dobrovolnický den a osobní budget pro dárcovství
• Podpora zaměstnanců při sportovních aktivitách (možnost účasti na různých závodech, stojany na kola a sprchy přímo ve společnosti)
• Odměna za doporučení nového zaměstnance / kolegy
• Odměna za věrnost a pracovní výkon

KONTAKT

Kateřina Maivaldová
katerina.maivaldova@experis.cz

  Doporuč kamaráda a získej 3.000 Kč