Specialista zákaznického servisu s AJ

Obor: Administrativa, Doprava a logistika, Zákaznický servis,
Lokalita: Hlavní město Praha,
Město: Praha

Nezajímá Vás kvantita ale kvalita? Rádi byste věnovali více času péči o zákazníka, řešení objednávek a nechcete být celý den na telefonu? Pokud ano, staňte se součástí přátelského a solidárního týmu, kde budete moci využít také znalosti AJ.

POPIS POZICE

Budete zodpovědný/á zejména za:

– Přijímání a zpracování objednávek a požadavků skrze interní systém či telefon
– 80% času se jedná o administrativu, 20% o telefonický kontakt
– Spolupráce se zahraničními kolegy, distributory a sklady
– Podílení se na zkvalitnění procesů a vzájemné spolupráce
– Různé administrativní činnosti

PROFIL KANDIDÁTA

Jakého člověka hledáme?

– Předchozí zkušenost se zpracováním objednávek/požadavků nebo obdobně zaměřené pozice ze zákaznického servisu/logistiky
– Znalost AJ na pokročilé úrovni (denní komunikace)
– Výborné komunikační dovednosti a pozitivní přístup
– Samostatnostného, který je schopný určit si priority
– Týmový hráč, který dokáže být i nápomocný kolegům

NABÍZÍME

S čím u nás můžete počítat:

– Zázemí společnosti, která poskytuje technologie řešící problémy na celém světě (např. zdravotnictví, bezpečnost, komunikace)
– Úzká spolupráce v kolektivu okolo 10 kolegů
– Smlouva na dobu neurčitou
– Benefitní program a další balíček benefitů (25 dní dovolené, cafeterie, multisport karta, sick days, příspěvek na penzijko, finanční podpora v době nemoci)
– Finanční ohodnocení, které koresponduje s Vašimi zkušenostmi a očekáváním
– Postupný kariérní rozvoj a růst
– Kanceláře v blízkosti metra Chodov

Pokud Vás tato pozice zaujala, prosím zašlete životopis v anglické verzi.
Budeme se na Vás těšit!

KONTAKT

Petra Šedová
Petra.Sedova@manpower.cz

  Doporuč kamaráda a získej 3.000 Kč