Jmenuji se Míša Jankechová, jsem zástupce generálního ředitele, a toto je můj příběh.

 

Před 5 lety jsem byla oslovena personální agenturou, zda bych zde chtěla pracovat. Před pohovorem jsem si na internetu zjišťovala, co to obnáší a co jsem zjistila, mě zaujalo a hlavně setkání přímo ve firmě a pochopení toto, co firma dělá, mě zcela nadchlo. Firma se zabývají poskytováním zdravotní a bezpečnostní asistence. Dříve jsem sama pracovně hodně cestovala a ne vždy to byly ‘standardní ‘ a úplně bezpečné destinace, dovedu tak ocenit to, co firma zajišťuje a jak pomáhá lidem v nesnázích. To co tato firma dělá, mi přišlo a stále přijde fajn.

 

417Dnes, po 5 letech u firmy, vedu 3 různorodé týmy  - k billingu, kde jsem začínala, jsem časem přibrala odpovědnost I za  client services a poslední rok a půl se starám rovněž o účetní oddělení. Co mě na mé práci baví je její různorodost, dynamika a reálné příležitosti pro další osobni rozvoj.

Prostředí Intl SOS je rychlé, dynamické, měnící se, musíte rychle reagovat, rozhodovat se, přizpůsobovat se změnám.  Ale rozhodne to není nuda , spíše naopak! Člověk musí byt připraven na cokoliv.

 Pro naše zaměstnance je reálné, dostat se na zahraniční stáž, zkusit si práci v jiném prostředí, se svými zahraničními kolegy. Není to jen něco, o čem se pouze mluví, na co vás lákají v inzerátech, u nás se to skutečně děje.  Já osobně jsem mela moznost pracovat 3 měsíce v Singapuru. I když jsem v Asii už pracovala, Singapore byl jiny, novy. A za ty 3 měsíce jsem toho stihla vidět mnohem vice než jen SingaporeJ Tuto moznost jsem neměla jen já, ale i členové mých týmů. Pracovali na projektech ve Francii, US a dokonce i v Austrálii.

Naše pražské SSC se neustále rozrůstá, pracujeme na nových projektech, otevírají se nové příležitosti. V současné době je mým největším pracovním projektem budovaní centralizovaného účetního odděleni, které bude z Prahy poskytovat účetní služby našim pobočkám v Evropě, Americe a částečné I v Asii. V tuto chvíli dokončujeme tranzici z Francie a připravujeme velkou tranzici z US a Kuala Lumpur.

Ptáte se jak, to funguje v praxi? Naši kolegové jsou po nástupu seznámeni s firmou, jsou zaškoleni na systémy, procesy a po přibližně 4 – 6 týdnech jsou vyslaní na měsíc do zahraničí, kde přebírají dohodnuté účetní aktivity. Ti co zažili, ví, že každá tranzice je náročná a vyžaduje plné nasazení.  Na druhou stranu je to úžasná příležitost k získání nových zkušenosti. A to nejen pracovních, ale i osobních. Navíc, toto je šance aktivně se spolupodílet na tvoření něčeho nového.

Hledám další lidi do svého týmu. Proto pokud máte rádi výzvy a nehledáte jen práci „od do „ přidejte se k nám!  Bude to náročné, bude se vyžadovat Vaše plné nasazení, ale hodně Vás naučím a také hodně zažijete. Co mohu slíbit je i to, že naplno využijete své odborné znalosti, jazyky a především budete součástí fajn tymu.

 

Žádné nabídky nejsou právě teď k dispozici.

NEVÍTE SI RADY A POTŘEBUJETE PORADIT? JSME TU PRO VÁS

MANPOWER (Centrála)

Na Florenci 2116/15

110 00 Praha 1

 ico mail headoffice@manpower.cz
 ico tel +420 242 499 370 - centrála